Kondisjon og styrke

Effektive gruppetimer for hele kroppen hvor du får trent både kondisjon og styrke.

Våre gruppetimer innen kondisjon og styrke

 

Puls & Styrke (60 min)

Puls & Styrke er en enkel og effektiv time, hvor du får trent både kondisjon og styrke. I kondisjonsdelen jobber man med enkle trinn og bevegelser til musikk. I styrkedelen er det fokus på funksjonell styrke med egen kroppsvekt og minimalt av utstyr. Dette er en time som garantert får opp smilepulsen og passer for de som liker å bevege seg til musikk og trene styrke.

Sirkeltrening  (45, 60 og 90 min)

Gjør deg klar for god gammeldags sirkeltrening med styrke og utholdenhet! Timen som passer for de fleste, hvor du får jobbet med hele kroppen. På denne timen har du mulighet til å kjøre deg maksimalt ut, eller tilpasse øvelsene til et roligere nivå. Her er våre instruktører veldig flinke til å tilpasse øvelsene dersom du er helt ny. Instruktørene er og flinke til å variere oppsettene slik at det blir spennende og utfordrende for alle.

Crosstraining (60 min)

Crosstraining er en time hvor vi jobber med funksjonell mobilitet, og en intensiv styrke- og kondisjonsdel. Denne timen passer for de som er godt trent eller har trent en del før, og ønsker å utfordre seg på mer teknisk krevende og tyngre øvelser.

Tabata (45 min)

Tabata er en høyintensitetsøkt, som inneholder både styrke og utholdenhet. På denne timen jobber vi med intervaller på 20 sekunder, med 10 sekunder pause. En tabata tilsvarer 4 minutter. I hver tabata jobber man med to øvelser om gangen, og gjennomfører disse annenhver i intervallen. Timen passer for alle.

Myrens Bootcamp (45 min)

Myrens Bootcamp er den ultimate kombinasjonen av intervaller på mølle og styrketrening for hele kroppen. Intensive 45 minutter hvor vi anbefaler noe treningsbakgrunn. Denne timen er alltid ulik fra uke til uke, slik at du aldri vet hva du kommer til.