Kondisjonstrening i gruppe

Gruppetimer for kondisjonstrening. Her finner du alt fra løping, puls og step, til dans

Løpetrening (30 og 45 min)

Ønsker du å komme i løpeform er dette timen for deg. Vi bruker intervallprinsippet og du får muligheten til å presse deg maksimalt om du ønsker det. Passer for deg som har løpt litt før.

Løpetrening nybegynnere (30 min)

Løpetrening for Nybegynnere er timen for deg som ønsker å komme i gang med løpetrening. På denne timen jobber vi med intervaller på mølle, men med kombinasjon av å gå på mølle. Denne timen vil derfor ikke være like hard som de andre løpetimene, men man kan tilpasse timen slik man ønsker underveis, for å gjøre den hardere eller lettere.

Puls Intervall (60)

Puls Intervall er en tøff time med høy intensitet og enkle aerobic trinn, til drivende og energisk musikk. Timen er bygget opp etter intervallprinsippet der man i løpet av timen skal gjennom 2-4 pulstopper. Dette er en time for deg som har lyst til å ta kondisjonstreningen til et nytt nivå. Puls Intervall er en actionfylt time med elementer fra idretten som løp, hopp, eksplosivitet, fart og spenning! Dette er en time hvor du får mulighet til å presse deg maksimalt.

Puls (60)

Puls er en time med kreative og lekne bevegelser til musikk. Bevegelsesglede er i fokus. Vi lar musikken inspirere oss, og gjennom timen får du utforske en rekke ulike musikksjangre, trinn og bevegelser. Ekte treningsglede og «fun factor» er nøkkelordet for denne timen!

Step (45)

Step er en morsom utholdenhetstime, hvor vi jobber med blokkbygging på stepkasse med enkle pulsbevegelser. Denne timer passer for alle.

Latin Dance Party (60)

Latin Dance Party er en ren dansetime hvor vi jobber sang for sang. Denne timen inkluderer ulike stilarter som latinske rytmer og showdans. Slipp deg løs og ha det gøy på denne timen! Latin Dance Party passer for alle som liker å bevege seg til latinske rytmer og listepop.